به نام بی نهایت من

فکرت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 43517
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<

افزایش سرعت مودم ها توسط Modem Booster 5.0 Retail

مودم بوستر ورژن ۵٫۰ نرم افزاری برای بهبود سرعت کانکشن شما در اینترنت به وسیله مودم می باشد. این برنامه به گفته سازندگان می تواند تا ۳۰۰ برابر سرعت و کیفیت کانکشن اینترنت شما را بهبود ببخشد. این برنامه از تکنولوژی پینگ برای بالا بردن سرعت مودم شما استفاده می کند.نکته جالب این برنامه این می باشد که با همه کانکشن ها ارتباط دارد و کار می کند.از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار این می باشد که علاوه بر افزایش سرعت مودم باعث افزایش دیگر خطوط مانند ADSL , DSL , T1 , Cable Modern …. نیز می شود.اما چگونگی کار این نرم افزار بدین شکل می باشد که یک سری سیگنال هایی را برای آی اس پی می فرستد و بررسی می کند که قدرت آن چقدر می باشد و بدین وسیله سرعت کانکشن شما را هم افزایش می دهد.


ادامه مطلب
نويسنده: احسان عباسی تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:download direct link Modem Booster 5,0 Retail٬افزايش سرعت adsl٬افزايش سرعت اي دي اس ال٬افزايش سرعت اي دي اس ال ٢+٬افزايش سرعت اينترنت٬افزايش سرعت وايرلس٬بالا بردن سرعت اينترنت٬بالابردن سرعت وايرلس٬دانلود Modem Booster 5,0 Retail٬دانلود برنامه Modem Booster 5,0 Retail٬دانلود نرم افزار Modem Booster 5,0 Retail, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.05 Build 2 Final –

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.05 Build 2 Final - Multilingual - Full


برای دانلود و توضیحات به ادامه ی متن مراجعه نمایید…


ادامه مطلب
نويسنده: احسان عباسی تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:idm 2010٬im new٬Internet Download Manager 2010٬اينترنت دانلود منيجر ٨٬با كرك٬دانلود idm٬دانلود Internet Download Manager٬كرك هميشگي Internet Download Manager٬مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6,05 Build 2 Final - Multilingual - Full download Internet Download Manager 8٬ورژن جديد اينترنت دانلود منيجر, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود رایگان نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند mozilla-firefox-4-0-fina

مرورگر Mozilla Firefox

نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 4.0 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست.

 این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.

توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد.

 امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است.



ادامه مطلب
نويسنده: احسان عباسی تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:4 0 Beta٬7 دانلود٬Mozilla Firefox٬Mozilla Firefox 4 0 Beta٬Mozilla Firefox پر سرعت ترين مرورگر٬آخرين نسخه Mozilla Firefox٬بهترين مرورگر٬بهترين مرورگر وب٬جديدترين ورژن Mozilla Firefox٬دانلود firefox٬دانلود بهترين مرورگر٬دانلود دانلود موزیلا٬دانلود فايرفاكس٬دانلود مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox٬دانلود موزيلا٬دانلود موزیلا mozilla firefox٬فایرفاکس Portable Mozilla Firefox٬موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox دانلود٬نسخه 4 Mozilla Firefox٬نسخه جديد Mozilla Firefox٬نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla Firefox 4,0 Final٬ورژن جديد فاير فاكس٬ورژن جديد موزيلا٬پر سرعت ترين مرورگر٬پرتابل مرورگر, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ehsan7.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com